ДНЗ № 7 — Вербиченька

ПРОГРАМНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

 Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція)

http://lozdnz9.my1.ru/bazovij_komponent_doshkilnoji_osviti_ukrajini-nova.pdf

— Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»/О.І.Білан; за заг. ред.О.В.Низковської

https://mon.gov.ua/storage/app/media/programy-rozvytku-ditey/programa-ukrainske-doshkillya.pdf

 — КОРЕКЦІЙНА РОБОТА З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ П’ЯТОГО РОКУ ЖИТТЯ ІЗ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ Ю. В. РІБЦУН 

Програмно-методичний комплекс

http://logoped.in.ua/wp-content/uploads/2013/02/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%A0%D1%96%D0%B1%D1%86%D1%83%D0%BD.pdf

Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення

Програмно-методичний комплекс Трофименко Л.І.

http://old.mon.gov.ua/img/zstored/files/%D0%97%D0%9D%D0%9C.rar-

«Віконечко» Програма розвитку дітей із ЗПР

http://topuch.ru/programa-rozvitku-ditej-doshkilenogo-viku-iz-zatrimkoyu-psihic/index26.html

Проблемна тема закладу на 2015-2020 роки

Формування цілісної, життєво компетентної особистості в умовах інноваційного розвитку дошкільної освіти


Річні завдання 2019-2020 на навчальний  рік
 

  1. Розвивати предметно-практичну компетенцію дитини як складову освітньої лінії «Дитина у світі культури».
  2. Спрямовувати зусилля дитини на отримання результату практичної та теоретичної діяльності за допомогою методу проєктів.
  3. Сприяти забезпеченню принципів виховання та навчання Марії Монтессорі  в закладі дошкільної освіти та родині.

Засоби виконання річних завдань:

Семінар-практикум «Проектна діяльність у дошкільному навчальному закладі». Керівник: вихователь-методист Гавран Н.О.

Семінар-практикум «Праця – засіб формування предметно-практичної компетенції дитини — дошкільника» Керівник: вихователь-методист Гавран Н.О.

Міський методичний захід «Формуємо складові предметно-практичної компетенції дошкільника» (лютий)

Педагогічні ради:

1. Підсумки роботи ЗДО за 2018-2019 навчальний рік та завдання на новий навчальний рік. Вересень.

2. Організація освітньої діяльності дошкільників за допомогою методу проєктів. Листопад.

3. Презентації творчих доробок педагогів, які атестуються. Лютий.

4. Складові розвитку предметно-практичної компетенції дитини  з освітньої лінії «Дитина у світі культури».Березень.

5.Формування цілісної життєво компетентної особистості в умовах інноваційного розвитку освіти. Травень.

Семінар вихователів груп, що працюють за методом Монтесорі (спільний з НВК 10)

Круглі столи, педагогічні години, майстер-класи, тематичні тижні, свята та розваги.