ДНЗ № 7 — Вербиченька

Методична вітальня

 

 

             Педагогічний колектив закладу дошкільної освіти у 2021-2022 навчальному році продовжуватиме роботу над проблемною методичною темою на 2020-2025 роки «Організація сучасного освітнього середовища закладу дошкільної освіти, сприятливого для формування гармонійно розвиненої особистості та реалізації індивідуальних потреб кожної дитини».

Згідно перспективного плану завдань  педагогічний колектив ставить такі пріоритетні завдання  на 2021-2022 навчальний рік:

  1. Формувати соціально-комунікативну компетентність дошкільників в процесі ігрової діяльності.
  2. Розвивати логіко-математичні здібності дошкільників через стимулювання пізнавального інтересу та інтеграцію освітнього процесу.
  3. Впроваджувати в практику роботи актуальні питання педагогічної системи Марії МОНТЕССОРІ.

В новому навчальному році колектив реалізуватиме Базовий компонент дошкільної освіти України за такими освітніми та парціальними програмами:

№з/п №, напрямок групи Назва програми чи посібника Автори Підстава для використання
1. №№2,3,5,7,11,12 Українське дошкілля. Програма розвитку дитини дошкільного віку. БІЛАН О.І., ВОЗНА Л.М., МАКСИМЕНКО О.Л. Лист МОН від 23.05.2017 №1/11-4988
2. №2,8,12 інклюзивні Моделювання індивідуального розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного ДНЗ. Навчально-методичний посібник КОМПАНЕЦЬ Н.М., ЛУЦЕНКО І.В. Лист ІНЗО від 18.05.2018 №221/12-Г-265
3. №7,3,5 для дітей із ЗНМ Корекційна робота з розвитку мовлення дітей середнього            та старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ТРОФИМЕНКО Л.І. Наказ МОН від 29.04. 2016
4. №1 ІПК Програма розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років «Віконечко» за заг. ред. САК Т. В. Гриф Міністерства освіти і науки

від 12.04.13 №1/11-6943

 

5. №6,8,9,10 Науковий метод Марії Монтессорі

 

6. №№2,11,12 Про себе треба знати, про себе треба дбати. Програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років

 

ЛОХВИЦЬКА  Л. В.. Лист ІМЗО від 04.12.2018 №221/12-Г-1049
7. Усі групи Дошкільнятам – освіта сталого розвитку. Парціальна програма для закладів дошкільної освіти ГАВРИШ Н.В,

ПОМЕТУН О.

Лист ІМЗО від 12.-2.2019 №221/12-Г-46
Усі групи Інструктори з фізичної культури  Казкова фізкультура. Парціальна програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку. ЄФИМЕНКО М.М. Лист ІНЗО від 09.07.2019

Річні завдання педагогічний колектив закладу реалізуватиме через роботу семінарів-практикумів:

«Розвиток комунікативної компетентності дитини засобами гри» 

«Особливості формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку»

Додаток 4 План-циклограма засідань семінарів-практикумів на 2021-2022 навчальний рік

      Окрім того, методична робота з педагогами налаштована на підвищення фахової майстерності педагогів у світлі нових документів дошкільної освіти,  передбачає організацію та проведення серії  консультацій, майстер-класів, круглих столів, педагогічних годин, методичного тижня «Ігрові практики в дошкільному закладі», виставок, конкурсів. Також нагальним питанням є формування у дошкільному закладі системи оцінювання якості освіти    — розроблення Положення та  Стратегії згідно чинного законодавства та рекомендацій ВСЗЯО.