ДНЗ № 7 — Вербиченька

ІНФОРМАЦІЙНА ПРОЗОРІСТЬ

СТАТУТ

ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

(ЯСЕЛ-САДКА) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ № 7

ВАРАСЬКОЇ   МІСЬКОЇ   РАДИ

РІВНЕНСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 


Про результати державної атестації дошкільного навчального закладу (наказ)

Кадровий склад:

Колектив дошкільного навчального закладу нараховує 76 чоловік.

З них: педагогів — 37 ;

-помічників вихователя — 15,

-медичних сестер — 2,

-заступник завідувача з господарства — 1,

-діловод -1,

-працівників пральні — 2,

-працівників харчоблоку -7,

-комірник -1

-робітник з комплексного обслуговування -1,

-двірників -2,

-сторожів — 3
http://lozdnz9.my1.ru/bazovij_komponent_doshkilnoji_osviti_ukrajini-nova.pdf

ОСВІТНІ ПРОГРАМИ
Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція)

— Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»/О.І.Білан; за заг. ред.О.В.Низковської

https://mon.gov.ua/storage/app/media/programy-rozvytku-ditey/programa-ukrainske-doshkillya.pdf

 — КОРЕКЦІЙНА РОБОТА З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ П’ЯТОГО РОКУ ЖИТТЯ ІЗ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ Ю. В. РІБЦУН 

Програмно-методичний комплекс

http://logoped.in.ua/wp-content/uploads/2013/02/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%A0%D1%96%D0%B1%D1%86%D1%83%D0%BD.pdf

Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення

Програмно-методичний комплекс Трофименко Л.І.

 

Територія обслуговування: 

мікрорайон Будівельників буд.№№22/5; 22/2; 31/1,2,3; 33-А,Б; 33,1,2,3; 36, 37,

приватні будинки вулиць Курчатова, Нова, Бондаренка, Паркова, Садова.

 

Фактична кількість вихованців: 185


Мова освітнього процесу: українська

Вакансії посад: відсутні


Матеріально-технічне забезпечення закладу:

 Стан забезпечення технічними засобами навчання, комп’ютерною технікою, мультимедійними засобами навчання та ефективність їх використання:

Використання сучасних інформаційних технологій визначено Національною доктриною розвитку освіти, пріоритетним напрямком якої є комп’ютеризація та інформатизація навчально-виховного процесу та системи управління. Дана робота здійснюється за такими напрямками:

  • комп’ютеризація навчального процесу;
  • комп’ютеризація управлінської діяльності;
  • використання Інтернет-технологій у навчально-виховному процесі та управлінській діяльності.

На 01.01.2018 в дошкільному навчальному закладі налічується 10  комп’ютерів  (2002, 2007, 2015 р.в.), 1 ноутбук (2015 р.в.).  6 комп’ютерів  підключені до мережі Інтернет через проводовий зв’язок.

Із них використовуються:

3 комп’ютери — для управлінської діяльності: завідувачем, заступником завідувача з господарства, вихователем-методистом; 1 комп’ютер — для діловодства і кадрової роботи, входу в системи «Курс Дошкілля», «Електронна реєстрація дітей в ДНЗ»; 1 комп’ютер використовується медичним персоналом; 1 комп’ютер — практичним психологом; 2  комп’ютери та 1 ноутбук — для ефективної організації навчально-виховного процесу.

Також в  закладі  в наявності є  1 мультимедіапроектор (2015 р.в.), 7 лазерних принтерів(2002, 2006, 2007, 2015, 2016 р.в.), 1 ксерокс на А-4 (2013 р.в.),  1 сканер (2004 р.в.), 3 музичні центри ( 2003, 2009, 2016 р.в.), 1 цифровий фотоапарат (2010 р.в.), 3 ламінатори (2005, 2008, 2016р.в), 2 телевізори (1995, 2002 р.в.).

Адміністрація дошкільного навчального закладу піклується про збереження і поновлення матеріальних засобів для забезпечення повноцінного функціонування закладу.

Моніторинг якості освіти:

На виконання статті 22 Закону України «Про дошкільну освіту» про обов’язкове виконання дошкільними навчальними закладами державних вимог до рівня розвиненості та вихованості дитини дошкільного віку, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти,  листа Міністерства освіти і науки України від 06.11.15 року № 1/9-535 «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі»,  з метою цілісного уявлення про рівень розвиненості та вихованості  дитини дошкільного віку, моніторингу якості освітнього процесу в групах старшого дошкільного віку  № 3,7,11 та групах, що працюють за методом Марії Монтессорі №6,8,9,10 у жовтні  та травні   педагогами було проведене оцінювання рівня розвитку дитини дошкільного віку.

Факторами оцінювання  є зміст освітніх ліній Базового компонента дошкільної освіти. Всього в оцінюванні (2016-2017 навчальний рік) взяли участь 56 дітей.

Результати моніторингу  рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку
І півріччя ІІ півріччя
Група № 3(логопедична)- обстежено  9 дітей
Високий Достатній Середній Низький Високий Достатній Середній Низький
2 4 3 5 2 2
Група №7(логопедична) — обстежено  12  дітей
       2 5 4 10 1
Група №11 — обстежено 21 дитина
1 6 9 1 18 3 1
Групи Монтессорі – обстежено 14 дітей
      1          7        6     13 1

 

Звіт керівника закладу за 2016 -2017 навчальний рік

Звіт керівника


 

Прийом дітей до закладу здійснюється згідно електронної черги.

Для зарахування дитини в дошкільний заклад необхідно пред’явити:

—   особисту заяву одного з батьків про виділення місця в дошкільному закладі;

—   копію свідоцтва про народження дитини;

—   медичну картку ф-026У;

—  картку обліку щеплень (для дітей, які не мають щеплень — довідку з медичного закладу з рішенням (висновком) лікувально-консультативної комісії про можливість відвідування дошкільного закладу);

—  довідку про відсутність контакту з інфекційними хворими.

Для зарахування дитини в спеціальну групу компенсуючого типу або інклюзивну групу додатково подається висновок міської психолого-медико-педагогічної консультації.

 

В закладі дошкільної освіти функціонують групи компенсуючого типу для дітей з важкими вадами мовлення та група інтенсивної педагогічної корекції для дітей із ЗПР, зарахування до яких здійснюється згідно направлень міської ПМПК. Навчання та харчування в цих групах безкоштовне.


Розмір плати за навчання у закладі дошкільної освіти — відсутній.

 


 

Перелік додаткових освітніх та інших послуг — відсутній.